דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנת חקירות אישות: 

מאת    [ 12/07/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2420 פעמים ]

הזמנת חקירות אישות:

 

אחד הדברים המשמעותיים והיקרים לנו ביותר בחיינו הוא התא המשפחתי. לעיתים, אנו כה מחוברים להוויה הזוגית שלנו עד כי אנו לא מסוגלים להגדיר את עצמנו ללא הזוגיות. פעמים רבות, הזוגיות אינה רק מקור לאושר, רומנטיקה, תמיכה וסיפוק אלא גם מקום לריבים וקונפליקטים רבים.

כמובן שכמו בכל מערכת יחסים - ניתן לריב ולאהוב וניתן לבנות מערכת יציבה גם מתוך חוסר ההסכמות השונות. מנגד, קיימים נושאים שעשויים להשפיע על כל מערכת זוגית בצורה חמורה ביותר שעשויה להתבטא גם בפירוק הקשר. כך, כאשר מתגלה כי אחד מבני הזוג אינו נאמן לבן הזוג השני, מערכת היחסים הרומנטית כנראה תסחף לתוך משבר מאיים ביותר שעשוי לערער את יציבות הקשר ולרוב להוביל לסיומו. אכן, בגידות לרוב, אינן נסלחות בקלות. מדובר במעשים שפוגעים בבסיס הקשר. בגידות מעניקות לנבגד תחושות של השפלה, עלבון, אכזבה, כעס, תסכול, עצב ולפעמים רצון עז לנקמה. תחושות קשות אלה בקושי מאפשרות התאוששות של הקשר, אך בהחלט ניתן להתאושש ולתקן. נוסף על כך, חשוב לציין כי לא רק בגידה ממשית משפיעה לרעה על הקשר. גם החשד של אחד מבני הזוג עשוי להיות משמעותי ביותר. לצורך אימות או סתירת החשש, יש צורך להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי, שיבצע חקירה דיסקרטית.

 

סימנים לבגידה:

 

כאשר ישנו חשש לבגידה, החושש נתון בחוסר וודאות מתסכל. החשש עשוי להוביל לעשיית מעשים קיצוניים שבהחלט כדאי לוותר עליהם (כגון ניסיון לחדור לפרטיות של בן הזוג). בטרם מגיעה הפניה לביצוע חקירות אישות, כדאי לבחון האם קיימים סימנים אמיתיים שמצביעים על חוסר נאמנות או שמא מדובר בפרנויה שלנו. כך, כדאי מאוד לבדוק האם בן הזוג מגיע לבית או יוצא מהבית בשעות לא סבירות, האם בן הזוג מריח אחרת, מעוניין פחות באינטימיות, נעלם ללא כל התראה ומשתמש בתירוצים לצורך סיפוק הסברים ועוד. אם אכן הבחנתם בסימנים מחשידים ביותר, כדאי לפנות למשרד חקירות על מנת להשתיק את התחושות המבלבלות.

 

פניה לשירותי חקירות אישות:

 

חקירות אישות מתבצעות במטרה לגלות חוסר נאמנות או בגידה של בני הזוג או במקרים אחרים - להוכיח ולבדוק כי לא הייתה בגידה. חקירות אישות נחשבות לאחד מהשירותים הניתנים על ידי משרדי חקירות שונים ועל מנת לבצע אותן נעזרים בדרך כלל במעקבים, תצפיות ושיטות שונות לאיסוף מידע. הפניה לשירותי חקירות, להזמנת חקירת אישות עשויה להיות מלווה בתחושות קשות לא נעימות, אך לבסוף אתם עשויים להרוויח שקט נפשי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב